Guerlain Make-up Session with Jose Luis Yuve @ Sephora BG

неделя, май 31, 2015

Recently I was given the opportunity to have my make-up done professionally, by Guerlain's International make-up artist - Jose Luis Yuve.  The person who made this happen is Svetlana ( from The Lady With The Little Dog And The Grand Cat ), and for that, I thank her. It was an unforgettable experience, part of a day full of emotions.

Понякога животът ни среща с хора, които успяват да докоснат душите ни. И макар, че никога не съм виждала Светлана на живо, тя успя да остави незабравима следа в моето съзнание, дарявайки ме с уникален подарък - грим сесия с небезизвестния Jose Luis Yuve. 
Честно казано, никога не съм печелила giveaways, и безкрайно се зарадвах, само при мисълта, че най-накрая късметът ми се усмихна. Но да бъдем честни - тук по-скоро става дума за един великолепен жест, дело на един всеотдаен човек. Благодаря!




The event was bound to happen in my hometown of Sofia. I rarely go there anymore - only to visit relatives and possibly get my hands on something that is hard to find where I live. I pride myself in being a person who loves nature, and living in a place, situated in the most magnificent of all Bulgarian mountains, makes me the happiest.
But I wasn't going to miss this for anything in the World! I love makeup and expressing myself through it, even though I do not get daily chances to do so. I appreciate the finer things in life, and Guerlain is all about them - being one of the most luxurious cosmetic brands.
And so I appeared at Sephora, 12:30 pm on a beautiful Saturday, only to be asked to come back later. As it is with all artistic people, you can never give a specific time at which to be there and be ready. To them, I imagine, "time" is just a word, a term to describe the different parts of a day. Under no circumstances should and would they obey this "time". And I understand that.

Часът, който Светлана ми беше записала се оказа идеално удобен за мен, имайки предвид, че живея извън София, и пътувам.
12:30, събота, Сефора.
Там съм.
Но като всяка артистична личност, времето минаваше прекалено бързо за Jose Luis Yuve, и му бе крайно недостатъчно за да обърне внимание на дамата, която гримираше преди мен.


Let my experience be an example how patience and understanding are virtues. It is exactly because I possess them that the girls at Sephora felt bad for making me wait so long, and gave me a complimentary make-up bag full of samples. It's beautiful.

Момичетата от Сефора бяха много любезни, предлагайки ми сладки изкушения и шампанско, с които да се поглезя, докато мога да се настаня на заветния стол. Очевидно бе, че им стана много неудобно, че трябваше да почакам, и в крайна сметка се сдобих с подаръчен несесер и няколко мостри на Guerlain, като награда за моето търпение и разбирателство. 


My time came and I sat on a chair. A lady cleaned my face and applied FDT ( Guerlain Lingerie de Peau #12 ). I am not one to wear FDT because of the "mask" feeling that it gives, and was pleasantly surprised to find out it was missing here. The product gave me a light coverage, still more than a BB cream, and enough to conceal the little imperfections.
Now it was turn for me to be all glammed up by Jose Luis Yuve.

За да бъда подготвена за грима си, лицето ми бе изчистено и бе нанесен ФДТ, нещо което рядко слагам. Направи ми впечатление, че изобщо не се усещаше като тежка маска, а по-скоро лек крем, който изравнява тена и прикрива малките несевършенства.
Тогава дойде и редът ми да бъда гримирана от Jose Luis Yuve.



First he asked me what kind of make-up I go for normally, to which I replied with the usual : neutral with a pop of color. I was in for a treat, when I asked of him to give me a Sexy Look. I was interested in seeing myself with smokey eyes, so this  is exactly what I got. The products used on my eyes were:
Guerlain Precious Light 01 ( perfect for those dark circles! )
Guerlain Les Sables 15
Guerlain Knol me Kajal and
Guerlain Maxi Lash 01
To continue, he put a powder ( Guerlain Joli Teint 02 ) all over my cheeks, forehead, chin and neck area, to give me a beautiful bronzed finish. Jose Luis Yuve ended up choosing a gloss in a very mild coral color for my lips( Guerlain Maxishine 411 ).
The whole time I was a blank canvas, being painted on by some of the most famous artists in the world. One could tell how much this artist adores his profession and how seriously he takes it, while making it look so easy. At the end I felt like a true supermodel. And sure enough, that's exactly how I saw myself in the mirror. It was such a big change and a wonderful surprise! 
  I loved every second of this pleasant experience, and got some photos to remind me of it.

Първото впечатление, което той ми направи бе на много приятен, артистичен, интересен и забавен човек, който взима работата си на сериозно, и изпитва удоволствие, правейки я.
Оказа се точно така.
Преди изобщо да положи каквото и да е, ме разпита относно моето мнение и виждане върху грима.
Попита ме в какъв стил бих искала да бъда гримирана, и аз се спрях на Sexy. Мисълта за smokey eyes ме гъделичкаше много приятно отвътре, имайки предвид, че е много далеч от макиажа, който аз предпочитам за всеки ден. 
През цялото време, докато ме гримираше, ми обясняваше тайните на изкуството, и какво е подходящо за мен. Стигна до заключението, че моите очи са идеални за smokey eyes, и че трябва да нанасям черен молив между косъмчетата на миглите, за да ги подчертая, тъй като са много светли. Бронзиращата пудра нанесе на скулите, челото и деколтето, за да изглежда загарът максимално естествен. На устните ми положи гланц в нежен оранжево-коралов цвят, който се оказа перфектно допълнение към силния грим на очите. Останах приятно очарована от лекотата, с която четката ме докосваше, и съсредоточеността на нейния притежател. Сякаш самият той - Jose Luis Yuve,  бе там само заради мен, и неговата единствена задача, е да ме превърне в супер модел. Това бе моята "трансформация", и когато процесът завърши, аз се чувствах като момиче за милиони, готова да дефилирам на подиумите в Милано и Париж.
За финал не пропуснахме и снимките. Все пак такова преживяване трябва да бъде запечатано и на хартия!




This day I found out how much make-up changes the way I see and feel about myself. I walked out of that store with my chin up high. And if this is all it takes to make me feel beautiful, then why am I not doing it every single day? Let me think about that...

Излизайки от Сефора, започнах да размишлявам колко много може един грим да ме промени... Стигнах до заключението, че ако това изкуство (хоби за някои), има силата да ме прави по-самоуверена и сигурна в себе си, то би следвало, да го практикувам всяка сутрин.

Мили дами, ако има нещо, което ви кара да се чувствате по-красиви, смели и силни, то неминуемо го направете част от ежедневието си. В крайна сметка, би следвало да живеем пълноценен живот, чийто господари и кралици сме ние. И ако благодарение на Светлана, аз стигнах до това прозрение; то вярвам, че някой ще подтикне и вас към стремежа към самоусъвършенстване.
За мен това начинание започна с един урок по грим.






You Might Also Like

2 comments

  1. Страхотно:)Слагам блога ти в моя блогрол и чакам още твои публикации:)Последвах те и в инстаграм:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Светлана! Смятам да обработя блога по начин, в който ще има всички бъдещи публикации и на български, в отделно подменю и категории. Бавна съм си, но пък съм събрала доста снимков материал! Поздрави :)

      Изтриване