Day 1: Basic things about me

събота, септември 05, 2015

My name is Ally

Казвам се Али. 
                           

                             Except it's not. But I like it more, and thus everyone calls me so.
I am 24 years old.
Almost 25, since my birthday is on September, 9th.
And yes, I was born in 1990. 
And so it all comes up to 09.09.1990.
I love it. :)
I got married when I was 22.
Me and hubby have been together for 9 years.
I am a licensed nail tech.
I do not collect anything, except for nail polishes.
I love cooking.
And drawing.
And DIYs.
Let's not forget decorating and interior design.
But most of all, I love hiking.
I am thankful for everything I have.
And everything I am about to gain. 
I love my life. 

Само дето не се казвам така. 
Но пък ми харесва повече, и всички ме наричат Али.
На 24 години съм.
Почти 25, родена съм на 9 Септември.
1990.
09.09.1990.
Омъжих се на 22.
Със съпруга ми сме заедно вече 9 години.
Лицензиран маникюрист съм.
Не колекционирам нищо, освен лакове.
Обичам да готвя.
И рисувам.
И проекти от типа: Направи си сам.
Да не забравим за вътрешния дизайн и декор.
Но най-много обичам да съм сред природата.
Благодарна съм за всичко, което имам.
И с което ще се сдобия.
Обичам живота си. 





You Might Also Like

0 comments