Day 3: My day in detail

понеделник, септември 07, 2015

What a lazy day!

Днес беше един мързелив ден!




When I woke up today I was happy to find out that it is not burning hot outside.I decided to call it a long weekend, and stay home.
I'm doing intermittent fasting (more on it soon), and had my breakfast after 12. 
My birthday's coming up, and so me and hubby 'went' online shopping. 
Lately I have been getting really intrigued by adult coloring books.Today I managed to find something I like on the internet and just printed it. Coloring it occupied the major part of my day. I also managed to prepare some tortellini, and a filling dessert.
Now I'm off to work out. Talk to you soon. 

Много се зарадвах днес сутринта, когато видях, че навън не е отвратително горещо. Реших да удължя уикенд-а си, и останах вкъщи през целия ден.
Тъй като спазвам хранителен режим, закуската ми бе след 12.
Рожденният ми ден наближава, и с половинката понапазарувахме онлайн. 
Напоследък доста ме заинтригуват книжките за оцветяване за възрастни. Днес успях да намеря такава картинка в интернет, която ми хареса доста, и я принтирах. Попълването и с цветове ми отне по-голямата част от деня. Освен това, успях да сготвя тортелини и питателен десерт. 
Остава ми само да тренирам. До скоро :))) 


You Might Also Like

0 comments