Day 5: 3 things I like about my personality

понеделник, септември 14, 2015

Which are the 3 things that I like about my personality? 

Кои са трите неща, които харесвам най-много в себе си? 




1. I am a reliable person.
You can trust me to do you a favor, and I can definitely keep a secret. In my book, these two things are a big plus.

2. I have a good sense of humor. 
I am not perfect, but I like making people around me laugh. Laughter = Happiness.

3. I am very pushy.
To some it might be a con, but it's often the fact that I'm pushy that gets me the things that I want. 



1. Може да ми се разчита.
Умея да пазя тайни, а и винаги съм готова да направя услуга на приятелите ми. За мен тези две неща са голям плюс.

2. Имам чувство за хумор.
Не съм перфектна, но обичам да разсмивам хората около себе си. Смях = Щастие.

3. Настойчива съм.
За някои може да е минус, но често това е причината да придобивам нещата, към които се стремя.


You Might Also Like

2 comments

  1. Много, много ми е интересно да те чета, така че продължавай да пишеш. Не се отчайвай от това, че все още имаш само двама последователя, сигурна съм че в действителност имаш много повече читатели - а последвателите? те ще дойдат неиминуемо, продължавай да пишеш все така интересно и занимателно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила Светлана. Не се отчайвам, дори имам огромно желание да се докажа. Умишлено започвам с такова предизвикателство, защото имам чувството, че настоящите/бъдещите читатели ще ме опознаят най-добре по този начин. Запланувала съм 3 нови рубрики, които мисля, че ще са доста интересни, и ще започна да ги включвам една по една, след като приключат 30-те дни. Също така в момента работя усърдно към лансирането на свое собствено онлайн "магазинче - бутик" /силно казано/. :) Сърдечни поздрави! Благодаря, че ме следваш :)

      Изтриване